Join Malaysia Payperclick now and earn cash...

Get your cash now...

Get Paid Now..!!

DonkeyMails.com: No Minimum Payout

Just Click..

Wednesday 25 January 2012

The Fortress-Home of the Red Warriors sumber:http://www.facebook.com/ktrw2011

Pandangan Overhead Stadium Sultan Muhammad V.

Jika dilihat dengan teliti, stadium akan dibina dengan dikelilingi bahan bina terbaru dari Eropah yang memaparkan dinding luaran yang tembus cahaya. Maka pada waktu malam pada hari perlawanan, Stadium Sultan Muhammad V akan dilihat seakan-akan sedang MEMBARA dan akan menerangi kawasan sekitar.

Lampu limpah yang menerangi padang akan dipantulkan ke l
uar dan kawasan sekitar stadium akan kelihatan bercahaya. Consultant seni bina juga telah dibawa masuk untuk memastikan pembinaan stadium mengambil kira laluan angin agar suasana dalam stadium tidak panas untuk keselesaan penonton.

Tempat duduk penonton turut dibina dengan mengambil kira faktor keselamatan memudahkan keluar masuk. Kami banyak menerima cadangan agar dibina kawasan tontonan khusus, misalnya untuk Zon Keluarga (bagi mereka yang membawa kanak-kanak), Zon Berdiri (untuk fans yang die hard seperti Ultras) dan juga Zon Istimewa (untuk penyokong yang perlu khidmat khas atau mereka yang mengalami masalah mobiliti).

Semua ini telahpun dibincangkan dengan arkitek dan planner bulan lalu. Insya Allah pelan dalam Stadium akan kami paparkan juga tak lama lagi. Hari Sabtu ini menentang KL, penyokong semua pakat turun Stadium Sultan Muhammad IV ok? Kita bagi preview bagaimana Stadium kita akan dipenuhi selepas dibina nanti! Gomo Kelate Gomo!!
Amboi3..!! hebatnya stadium baru ni..Xsbr rsa nya nk jejakkan kaki dlm stadium yang mengalahkan Old Trafford ni..huhu
 

No comments:

Post a Comment